Reference
Petra Bendová s námi spolupracovala jako trenér pro rozvoj sebevědomí (pro ženy). Důraz byl kladen na to, jak lépe komunikovat, jak si lépe říct o to, co skutečně potřebujeme, jak komunikovat takovým způsobem, že druhá osoba nás chápe, cítí respekt a pochopení. Petra je schopná ukázat mnoho příkladů co funguje a co ne. Ukáže vám, jak dělat věci jinak, lépe, s překvapivými komunikačními styly.
Brigitte Lintner, Head of Credit Risk Support Unit and Internal Coach, Česká spořitelna a.s.
S Petrou Bendovou spolupracujeme od roku 2014. Vážím si zejména kombinace profesionality a nadšení, se kterým svou práci dělá. Každý program je vždy přizpůsoben našim aktuálním potřebám. Petra věnuje velkou pozornost přípravě každého semináře tak, aby užitek byl pro nás co největší. Tréninky nevede povrchně, ale podporuje účastníky v tom, aby šli do hloubky a porozuměli skutečným příčinám, proč se něco daří a něco ne. Petra se nebojí být během tréninku velmi osobní, otevřeně mluví o svých úspěších i prohrách a to je pro nás velmi inspirativní. Je schopna se rychle naladit na skupinu a získat si důvěru, takže se na ni lidé obracejí s prosbou o radu.
Jana Vyskočilová, Director Emco International Brands, Emco spol. s r. o.
S Petrou spolupracujeme poslední dva roky. Realizovali jsme společně tréninky na téma hodnocení pracovníků, stress management, vyjednávání a workshop řešení náročných situací z praxe. Petra tyto semináře vede interaktivně, důraz klade na praktické procvičování nových dovedností. Jejím cílem je, abychom si odpovědi na otázky hledali sami, je znát, že ji záleží na dlouhodobém přínosu pro účastníky tréninku jako jednotlivce i společnost jako celek. Petru vnímám jako člověka, který mi poskytuje nezaujatý pohled na naše vnitrofiremní vztahy a komunikaci, přináší podněty a postřehy ze svého předchozího působení i zkušeností z jiných firem ve kterých trénuje. Mohu díky ní nahlížet na vnitropodnikové vztahy ale i vztahy se zákazníky z jiné perspektivy, lépe jim porozumět, tím dosahovat lepších výsledků s menším stresem.
Nikolaj Šťáhlavský, ředitel, ComGate a.s.
Paní Petra Bendová vedla pro společnost Pekárna Šumava a. s. školící kurzy coby lektorka zhruba od roku 2011. Jednalo se o kurzy komunikačních dovedností zejména uvnitř pracovních skupin. Tato školení absolvovalo několik desítek zaměstnanců společnosti. Ohlasy frekventantů na průběh kurzů byly velmi pozitivní. Školení Petry Bendové se vyznačovala neobvykle vysokou mírou profesionality, odbornosti, erudice a současně osobní vstřícností a individuálním přístupem, což předznamenalo vynikající výsledky kurzů. Na četné žádosti zaměstnanců pak paní Bendová s úspěchem uspořádala další ucelenou řadu kurzů pro menší skupiny a nakonec se po dohodě stala dokonce osobním koučem několika členu manažerského týmu naší společnosti. Z těchto důvodů a současně díky vlastní osobní zkušenosti považuji Petru Bendovou za velmi schopnou lektorku, která pružně reaguje na aktuální situaci a podává výkony nejvyšší možné úrovně.
Ing. Ivan Šnajdr, předseda představenstva, Pekárna Šumava a. s.
- ABB
Proklientská komunikace - pracovníci HR oddělení a logistiky
- ASA
Asertivita - fakturantky
Prezentace a sebeprezentace – top management firmy
Pokročilá telefonická komunikace - fakturantky
- Auto Jarov
Proklientská komunikace - asistentky
Stress management - vedení společnosti
- AVE CZ
Efektivní komunikace – vedení společnosti
- AVG
Vedení výběrového rozhovoru – HR oddělení a team leadři
- Baumit
Zvládání konfliktů – vedení společnosti
- Billa /AVPDS
Program zvýšení kvalifikace zaměstnanců – asistenti prodeje
- BPM Group
Prodejní dovednosti, Vyjednávání – obchodní zástupci
- Casablanca INT
Komunikační dovednosti - obchodní zástupci
Manažerské dovednosti - obchodní ředitel, technický ředitel
Prodejní dovednosti – obchodní zástupci
- CCS
Akviziční telefonát – telefoničtí operátoři
- Cemix
Prezentační a prodejní dovednosti – obchodní zástupci
- ComGate CallExpert
Prodej po telefonu – telefoničtí operátoři
Stress management - vedení společnosti
Týmová komunikace - vedení společnosti
Vedení hodnotícího rozhovoru – vedení společnosti
Vyjednávání - vedení společnosti
- Česká průmyslová zdravotní pojišťovna
Komunikační a prodejní dovednosti - přepážkové pracovnice
Zvládání konfliktů - přepážkové pracovnice
Stress Management - přepážkové pracovnice
- Česká spořitelna
Asertivita pro pokročilé - zaměstnanci na různých pozicích
Asertivita pro ženy - zaměstnanci na různých pozicích
Proklientská komunikace – zaměstnanci personálního oddělení
- DHL Express
Kreativní řešení problémů – HR oddělení
Motivace - HR oddělení
- Edwards Services
Asertvita – team leadři, finanční analytici
Manažerské dovednosti - team leadři
Presentation skills in English – team leadři, finanční analytici
Týmová komunikace – team leadři, finanční analytici
Vyjednávání – team leadři, finanční analytici
- Emco
Asertivita a manipulace - zaměstnanci importního oddělení
Emoce ve vyjednávání – zaměstnanci importního oddělení
Komunikace v obchodě – zaměstnanci exportního oddělení
Obchodní prezentace - zaměstnanci exportního a importního oddělení
Sebedůvěra a sebevědomé vystupování – zaměstnanci importního oddělení
Sebemotivace – zaměstnanci importního oddělení
Stress management – zaměstnanci importního oddělení
Vyjednávání - zaměstnanci exportního a importního oddělení
Základní obchodní techniky - zaměstnanci exportního oddělení
- Festo
Týmová komunikace - THP
- Glanzstoff
Motivace – vedení společnosti
Týmová spolupráce – vedení společnosti
- Hopi
Manažerské dovednosti - směnoví mistři
- Hügli Food
Tréninky prodejních dovedností - obchodní zástupci
Vyjednávání - obchodní zástupci
- JP Servis
Asertivita – vedení společnosti
- Jan Hubený
Komunikační dovednosti – vedení společnosti
Prodejní dovednosti – personál čerpací stanice
Situační styly vedení – vedení společnosti
Vedení hodnotícího rozhovoru - vedení společnosti
Průzkum spokojenosti zaměstnanců
- Johnson Controls
Asertivita - vedení společnosti
Manažer jako mentor a kouč - vedení společnosti
Motivace - vedení společnosti
Rozvoj sebedůvěry a sebevědomé vystupování – vedení společnosti
Stress management – vedení společnosti
Time management – vedení společnosti
- KKCG
Jak vést svůj tým – zaměstnanci právního a personálního oddělení
Efektivní komunikace v týmu – zaměstnanci právního a personálního oddělení
- Kubík
Zvýšení výkonnosti prodejen – asistenti prodeje
- LEAR Corporation Czech Republic
Asertivita - mistři
Efektivní komunikace - mistři
Prezentační dovednosti - mistři
- L.B. Cemix
Prodejní, prezentační dovednosti – obchodní zástupci
- Leaseplan
Telefonická komunikace – telefoničtí operátoři
- Linet
Typologie osobnosti – zaměstnanci na různých pozicích
- Makro Cash & Carry
Prodejní dovednosti a koučink obchodních zástupců a obchodních manažerů
Prodejní dovednosti vedoucí úseku, vedoucí oddělení, asistenti prodeje
Lektorské dovednosti interních trenéři, vedoucí úseku
Komunikace na prodejnách a na centrále společnosti
Manažerské dovednosti na prodejnách a na centrále společnosti
Prezentačních dovedností na prodejnách a na centrále společnosti
Manažerské, prodejní, prezentační a komunikační dovednosti pro účastníky talent programu
Teambuildingové programy pro oddělení marketingu a tým interních trenérů
Assessment centrum – výběr obchodních zástupců
- Marks and Spencer
Lektorské dovednosti – Area Visual Manažeři
- Messer Technogas
Vyjednávání a argumentace – obchodní zástupci
- Mondi Štětí
Jak vést svůj tým - mistři
Prezentační dovednosti - talenti
Vedení hodnotícího rozhovoru - mistři
- Pekárny Šumava
Asertivita – vedení společnosti
Komunikace se zákazníkem – vedení společnosti
Manažerské dovednosti - vedení společnosti
Time management – vedení společnosti
Stress management – vedení společnosti
Koučink generálního ředitele, obchodní ředitelky a týmu obchodníků
- PRO-DOMA
Behaviorální výběrový rozhovor - vedoucí prodejen, regionální obchodní manažeři, vedení společnosti
Efektivní komunikace - vedoucí prodejen
Jak vést svůj tým - vedoucí prodejen, regionální obchodní manažeři
Prodejní dovednosti - prodavači stavebnin
Rozvoj sebedůvěry a sebevědomého vystupování - velkoobchodní zástupci
Time management – vedoucí prodejen
Vyjednávací dovednosti - vedoucí prodejen
Zjišťování potřeb zákazníka - vedoucí prodejen, obchodní zástupci, prodejci
Zvládání konfliktů – vedoucí prodejen
- RWE
Efektivní komunikace – telefoničtí operátoři
- Schneider Electric
Asertivní komunikace po telefonu - telefoničtí operátoři
Efektivní komunikace - IT oddělení
Prezentační dovednosti - obchodní zástupci
Vedení hodnotícího rozhovoru - vedoucí pracovníci
- Škoda Transportation
Prezentační dovednosti – IT oddělení
- Vodafone Czech Republic
Zvládání konfliktu – telefoničtí operátoři
- Wincor Nixdorf
Efektivní komunikace – IT oddělení
Manažerské dovednosti - Team Leadři
- Zedníček
Assessment centrum – výběr obchodních zástupců
Základy vyjednávání – obchodní zástupci