Reference

Petra Bendová s námi spolupracovala jako trenér pro rozvoj sebevědomí (pro ženy). Důraz byl kladen na to, jak lépe komunikovat, jak si lépe říct o to, co skutečně potřebujeme, jak komunikovat takovým způsobem, že druhá osoba nás chápe, cítí respekt a pochopení. Petra je schopná ukázat mnoho příkladů co funguje a co ne. Ukáže vám, jak dělat věci jinak, lépe, s překvapivými komunikačními styly.

Brigitte Lintner, Head of Credit Risk Support Unit and Internal Coach, Česká spořitelna a.s.

 

S Petrou Bendovou spolupracujeme od roku 2014. Vážím si zejména kombinace profesionality a nadšení, se kterým svou práci dělá. Každý program je vždy přizpůsoben našim aktuálním potřebám. Petra věnuje velkou pozornost přípravě každého semináře tak, aby užitek byl pro nás co největší. Tréninky nevede povrchně, ale podporuje účastníky v tom, aby šli do hloubky a porozuměli skutečným příčinám, proč se něco daří a něco ne. Petra se nebojí být během tréninku velmi osobní, otevřeně mluví o svých úspěších i prohrách a to je pro nás velmi inspirativní. Je schopna se rychle naladit na skupinu a získat si důvěru, takže se na ni lidé obracejí s prosbou o radu.

Jana Vyskočilová, Director Emco International Brands, Emco spol. s r. o.

 

S Petrou spolupracujeme poslední dva roky. Realizovali jsme společně tréninky na téma hodnocení pracovníků, stress management, vyjednávání a workshop řešení náročných situací z praxe. Petra tyto semináře vede interaktivně, důraz klade na praktické procvičování nových dovedností. Jejím cílem je, abychom si odpovědi na otázky hledali sami, je znát, že ji záleží na dlouhodobém přínosu pro účastníky tréninku jako jednotlivce i společnost jako celek. Petru vnímám jako člověka, který mi poskytuje nezaujatý pohled na naše vnitrofiremní vztahy a komunikaci, přináší podněty a postřehy ze svého předchozího působení i zkušeností z jiných firem ve kterých trénuje. Mohu díky ní nahlížet na vnitropodnikové vztahy ale i vztahy se zákazníky z jiné perspektivy, lépe jim porozumět, tím dosahovat lepších výsledků s menším stresem.

Nikolaj Šťáhlavský, ředitel, ComGate a.s.

 

Paní Petra Bendová vedla pro společnost Pekárna Šumava a. s. školící kurzy coby lektorka zhruba od roku 2011. Jednalo se o kurzy komunikačních dovedností zejména uvnitř pracovních skupin. Tato školení absolvovalo několik desítek zaměstnanců společnosti. Ohlasy frekventantů na průběh kurzů byly velmi pozitivní. Školení Petry Bendové se vyznačovala neobvykle vysokou mírou profesionality, odbornosti, erudice a současně osobní vstřícností a individuálním přístupem, což předznamenalo vynikající výsledky kurzů. Na četné žádosti zaměstnanců pak paní Bendová s úspěchem uspořádala další ucelenou řadu kurzů pro menší skupiny a nakonec se po dohodě stala dokonce osobním koučem několika členu manažerského týmu naší společnosti. Z těchto důvodů a současně díky vlastní osobní zkušenosti považuji Petru Bendovou za velmi schopnou lektorku, která pružně reaguje na aktuální situaci a podává výkony nejvyšší možné úrovně.

Ing. Ivan Šnajdr, předseda představenstva, Pekárna Šumava a. s.

 

  • ABB

            Proklientská komunikace - pracovníci HR oddělení a logistiky

  • ASA

Asertivita - fakturantky

Prezentace a sebeprezentace – top management firmy

Pokročilá telefonická komunikace - fakturantky

  • Auto Jarov

           Proklientská komunikace - asistentky

           Stress management - vedení společnosti

  • AVE CZ

            Efektivní komunikace – vedení společnosti

  • AVG

Vedení výběrového rozhovoru – HR oddělení a team leadři

  • Baumit 

            Zvládání konfliktů – vedení společnosti

  • Billa /AVPDS

            Program zvýšení kvalifikace zaměstnanců – asistenti prodeje

  • BPM Group

            Prodejní dovednosti, Vyjednávání – obchodní zástupci

  • Casablanca INT

            Komunikační dovednosti - obchodní zástupci

            Manažerské dovednosti - obchodní ředitel, technický ředitel

            Prodejní dovednosti – obchodní zástupci

  • CCS

Akviziční telefonát – telefoničtí operátoři

  • Cemix

Prezentační a prodejní dovednosti – obchodní zástupci

  • ComGate CallExpert

            Prodej po telefonu – telefoničtí operátoři

            Stress management - vedení společnosti

            Týmová komunikace - vedení společnosti

            Vedení hodnotícího rozhovoru – vedení společnosti

            Vyjednávání - vedení společnosti

  • Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

            Komunikační a prodejní dovednosti - přepážkové pracovnice

            Zvládání konfliktů - přepážkové pracovnice

            Stress Management - přepážkové pracovnice

  • Česká spořitelna

            Asertivita pro pokročilé - zaměstnanci na různých pozicích

            Asertivita pro ženy - zaměstnanci na různých pozicích

            Proklientská komunikace – zaměstnanci personálního oddělení

  • DHL Express

Kreativní řešení problémů – HR oddělení

Motivace - HR oddělení

  • Edwards Services

Asertvita – team leadři, finanční analytici

Manažerské dovednosti - team leadři

Presentation skills in English – team leadři, finanční analytici

Týmová komunikace – team leadři, finanční analytici

Vyjednávání – team leadři, finanční analytici

  • Emco

Asertivita a manipulace - zaměstnanci importního oddělení

Emoce ve vyjednávání – zaměstnanci importního oddělení

Komunikace v obchodě – zaměstnanci exportního oddělení

Obchodní prezentace - zaměstnanci exportního a importního oddělení

Sebedůvěra a sebevědomé vystupování – zaměstnanci importního oddělení

Sebemotivace – zaměstnanci importního oddělení

Stress management – zaměstnanci importního oddělení

Vyjednávání - zaměstnanci exportního a importního oddělení

Základní obchodní techniky - zaměstnanci exportního oddělení

  • Festo

        Týmová komunikace - THP

  • Glanzstoff

Motivace – vedení společnosti

Týmová spolupráce – vedení společnosti

  • Hopi

           Manažerské dovednosti - směnoví mistři

  • Hügli Food

            Tréninky prodejních dovedností - obchodní zástupci

            Vyjednávání - obchodní zástupci

  • JP Servis

Asertivita – vedení společnosti

  • Jan Hubený

Komunikační dovednosti – vedení společnosti

Prodejní dovednosti – personál čerpací stanice

Situační styly vedení – vedení společnosti

Vedení hodnotícího rozhovoru - vedení společnosti

Průzkum spokojenosti zaměstnanců

  • Johnson Controls

Asertivita - vedení společnosti

Manažer jako mentor a kouč - vedení společnosti

Motivace - vedení společnosti

Rozvoj sebedůvěry a sebevědomé vystupování – vedení společnosti

Stress management – vedení společnosti

Time management – vedení společnosti

  • KKCG

Jak vést svůj tým – zaměstnanci právního a personálního oddělení

Efektivní komunikace v týmu – zaměstnanci právního a personálního oddělení

  • Kubík

            Zvýšení výkonnosti prodejen – asistenti prodeje

  • LEAR Corporation Czech Republic

            Asertivita - mistři

            Efektivní komunikace - mistři

            Prezentační dovednosti - mistři

  • L.B. Cemix

            Prodejní, prezentační dovednosti – obchodní zástupci

  • Leaseplan

Telefonická komunikace – telefoničtí operátoři

  • Linet

Typologie osobnosti – zaměstnanci na různých pozicích

  • Makro Cash & Carry

            Prodejní dovednosti a koučink obchodních zástupců a obchodních manažerů

            Prodejní dovednosti vedoucí úseku, vedoucí oddělení, asistenti prodeje

            Lektorské dovednosti interních trenéři, vedoucí úseku

            Komunikace na prodejnách a na centrále společnosti

            Manažerské dovednosti na prodejnách a na centrále společnosti

            Prezentačních dovedností na prodejnách a na centrále společnosti

Manažerské, prodejní, prezentační a komunikační dovednosti pro účastníky talent programu

            Teambuildingové programy pro oddělení marketingu a tým interních trenérů

            Assessment centrum – výběr obchodních zástupců

  • Marks and Spencer

Lektorské dovednosti – Area Visual Manažeři

  • Messer Technogas

            Vyjednávání a argumentace – obchodní zástupci

  • Mondi Štětí

            Jak vést svůj tým - mistři

            Prezentační dovednosti - talenti

            Vedení hodnotícího rozhovoru - mistři

  • Pekárny Šumava

Asertivita – vedení společnosti

Komunikace se zákazníkem – vedení společnosti

Manažerské dovednosti - vedení společnosti

Time management – vedení společnosti

Stress management – vedení společnosti

Koučink generálního ředitele, obchodní ředitelky a týmu obchodníků

  • PRO-DOMA

            Behaviorální výběrový rozhovor - vedoucí prodejen, regionální obchodní manažeři, vedení společnosti

            Efektivní komunikace - vedoucí prodejen

            Jak vést svůj tým - vedoucí prodejen, regionální obchodní manažeři

            Prodejní dovednosti - prodavači stavebnin

            Rozvoj sebedůvěry a sebevědomého vystupování - velkoobchodní zástupci 

            Time management – vedoucí prodejen

            Vyjednávací dovednosti - vedoucí prodejen

            Zjišťování potřeb zákazníka - vedoucí prodejen, obchodní zástupci, prodejci

            Zvládání konfliktů – vedoucí prodejen

  • RWE

            Efektivní komunikace – telefoničtí operátoři

  • Schneider Electric

            Asertivní komunikace po telefonu - telefoničtí operátoři

            Efektivní komunikace - IT oddělení

            Prezentační dovednosti - obchodní zástupci

            Vedení hodnotícího rozhovoru - vedoucí pracovníci

  • Škoda Transportation

            Prezentační dovednosti – IT oddělení

  • Vodafone Czech Republic

            Zvládání konfliktu – telefoničtí operátoři

  • Wincor Nixdorf

Efektivní komunikace – IT oddělení

Manažerské dovednosti - Team Leadři

  • Zedníček

            Assessment centrum – výběr obchodních zástupců

            Základy vyjednávání – obchodní zástupci