Proklientská komunikace
Praktický workshop vhodný pro týmy i pro jednotlivce.
Rozsah: 1 - 2 dny
Optimální počet účastníků ve skupině: 8 - 12
- Sebereflexe – moje silné a slabé stránky v komunikaci
- Komunikační styly – pasivní, agresivní, asertivní komunikace
- Verbální a neverbální komunikace
- Jak budovat s komunikačním partnerem vztah
- Jak přiměřeně prosadit svůj požadavek
- Zásady telefonické komunikace – struktura telefonátu, chyby a doporučení
- Zásady elektronické komunikace – struktura e-mailu, chyby a doporučení
- Zvládání konfliktu – prevence konfliktu a jeho zvládnutí
- Zvládání emocí – jak zvládnout vlastní emoce i emoce komunikačního partnera
- Obvyklé konflikty – doporučení, jak zvládnout opakující se konflikty
- Nácvik modelových situací z praxe – kamera, rozbor, zpětná vazba
- Akční plán – 1 aktivita, na kterou se v budoucnu při komunikaci zaměřím