Proklientská komunikace

Praktický workshop vhodný pro týmy i pro jednotlivce.

Rozsah: 1 - 2 dny

Optimální počet účastníků ve skupině: 8 - 12

  • Sebereflexe – moje silné a slabé stránky v komunikaci
  • Komunikační styly – pasivní, agresivní, asertivní komunikace
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Jak budovat s komunikačním partnerem vztah
  • Jak přiměřeně prosadit svůj požadavek
  • Zásady telefonické komunikace – struktura telefonátu, chyby a doporučení
  • Zásady elektronické komunikace – struktura e-mailu, chyby a doporučení
  • Zvládání konfliktu – prevence konfliktu a jeho zvládnutí
  • Zvládání emocí – jak zvládnout vlastní emoce i emoce komunikačního partnera
  • Obvyklé konflikty – doporučení, jak zvládnout opakující se konflikty
  • Nácvik modelových situací z praxe – kamera, rozbor, zpětná vazba
  • Akční plán – 1 aktivita, na kterou se v budoucnu při komunikaci zaměřím